Гучи го слави Њујорк со лансирањето на својата нова кампања за Gucci Blondie, модели на чанти кои првично беа претставени заедно со колекцијата Love Parade за пролет-лето 2022. Алесандро Микеле, креативниот директор на куќата, замисли моден додаток кој ќе биде кружен и префинет, со испреплетениот мотив G во кружна форма. Оваа линија на чанти е инспирирана од оригиналниот стил на куќата претставен во 1971 година, а Микеле има за цел да „премине низ времето“ со повторно изразување на приказните на Гучи од минатото.
Како ода на градот кој никогаш не спие, новата колекција на Gucci Blondie е уловена во видеото снимено од Анџело Пенета низ Њујорк. Импровизираните моменти на наследство се активираат додека моделите облечени во комбинации од колекцијата Love Parade и со чантите Blondie ги посетуваат најпознатите знаменитости на Менхетен. Одразувајќи ја динамиката на Gucci Blondie личноста, како и пристапот на модната куќа кон времето, гледаме селекција на уникатни форми, секоја дефинирана со заоблен и рафиниран амблем со испреплетените букви G, првично претставен во 1971 година.
КРЕАТИВНИОТ ДИРЕКТОР НА ГУЧИ АЛЕСАНДРО МИКЕЛЕ И ЦАРЕД ЛЕТО НА МЕТ ГАЛА НОСЕА BLONDIE ЧАНТИ Понудата на Gucci Blondie опфаќа разни големини, силуети и детали, поголем модел што се носи на рамо, помал модел што се носи во рака или преку рамо, а вклучениот синџир може да биде вовлечен внатре за да се трансформира во клач-чанта. Овој модел веќе привлекува внимание, неодамна за време на Канскиот филмски фестивал Gucci Blondie чантите беа избор на актерките Ел Фенинг и Ен Хатавеј.
Нема коментари